۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 660

باشگاه استقلال در انتظار اعلام رقم قرارداد

الکس نزدیک به نیمکت آبی؟

قرار است امروز الکساندر نوری دستمزد مورد نظر خود را اعلام کند
الکس نزدیک به نیمکت آبی؟

نوری امروز رقم پیشنهادی اش برای یک سال حضور در تیم استقلال را ارئه خواهد داد تا در صورت تایید هیات مدیره، نام وی تا فردا به عنوان سرمربی استقلال اعلام شود.

باشگاه استقلال منتظر است الکس نوری گزینه نخست هدایت این تیم، به صورت رسمی پیشنهاد قیمت بگیرد. بعد از نشست روز گذشته هیات مدیره استقلال، الکساندر نوری مربی دو رگه ایرانی - آلمانی به عنوان یکی از چهار گزینه هدایت این تیم در لیگ بیستم معرفی شد و با ماموریتی که هیات مدیره به سرپرست مدیرعاملی این باشگاه واگذار کرد، پیشنهاد رسمی استقلال به این مربی رسید.  برخی شواهد گویای این است که رقم پیشنهادی الکس نوری اختلاف زیادی با آنچه مد نظر استقلال است ندارد و این مربی بیشتر از دیگر گزینه ها به نیمکت استقلال نزدیک است و در صورت تایید هیات مدیره، نام وی تا فردا به عنوان سرمربی استقلال اعلام شود.

الکساندر نوری زاده متولد سال ۱۳۵۸ در آلمان است و سابقه بازی و مربی‌گری فوتبال در باشگاه‌های وردربرمن،  اینگولشتات و هرتابرلین آلمان را دارد. البته باشگاه استقلال هم به دنبال این است که اگر با الکس نوری توافق صورت نگرفت با مربیانی که تحت قرارداد بعضی باشگاهای لیگ برتری هستند وارد مذاکره شود.

کد خبر: 660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =