تودیع و معارفه رئیس بیمارستان تامین‌اجتماعی غرضی ملایر

طی حکمی و با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان همدان، جواد شمشیری به عنوان رئیس جدید بیمارستان تامین‌اجتماعی ملایر معرفی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به ضرورت تقویت هرچه بیشتر نظام بهداشت و درمان در این شهرستان، گفت: بیمارستان غرضی از داشته‌ها و سرمایه‌های با ارزش این شهرستان است و محمدرضا توکلی از مدیران متعهد و متخصص این بیمارستان با بیش از ۹ سال فعالیت بود.

سلمان اسماعیلی افزود: مدیر این بیمارستان در کنار تمام عوامل و کادر درمانی این مجموعه و شهرستان ملایر، به ویژه در ایام مبارزه با ویروس کرونا، مجاهدت بی‌نظیر داشت و لقب مدافع سلامت زیببنده آنان است.

در این آئین از زحمات بیش از ۹ سال محمدرضا توکلی تقدیر و جواد شمشیری به عنوان رئیس جدید بیمارستان تامین‌اجتماعی ملایر معرفی شد.

ملایر دارای ۲ بیمارستان دولتی امام حسین(ع) و مهر و یک بیمارستان تامین‌اجتماعی دکتر غرضی و کلینیک تخصصی امید با بیش از ۵۰۰ تخت بیمارستانی است.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی دکتر غرضی ملایر در تیرماه سال ۱۳۷۴ افتتاح شد و رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این بیمارستان مجهز به بخش‌های اورژانس، داخلی، اطفال، قلب و عروق، نوزادان، جراحی زنان و زایمان، CCU،ICU، جراحی عمومی مردان و زنان، چشم، گوش وحلق و بینی، ارولوژی، ارتوپدی، زایشگاه و اتاق عمل است.

کد خبر: 65938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =