قهرمانی تیم کردستان در المپیاد ورزشی بدمینتون کارکنان تامین‌اجتماعی

در هفدهمین المپیاد ورزشی بدمینتون آقایان، تیم استان کردستان به مقام نخست رسید و تیم‌های خوزستان و البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کردستان، در هفدهمین المپیاد ورزشی بدمینتون کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی که به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد ۲۶ تیم از ۲۴ استان کشور حضور داشتند و تیم بدمینتون استان کردستان با حضور جمشید احمدی، محمد جمال کرمی، رحمت رضا ربابی و طاهر گرامی‌نژاد توانست با شکست همه رقیبان مقتدرانه مقام نخست تیمی را از آن خود کند.

همچنین تیم‌های خوزستان و البرز به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق نیز به تیم استان کرمانشاه رسید.

این رقابت‌ها به صورت آزاد انفرادی و دو نفر نیز برگزار شد که ترکیب رحمت‌رضا ربابی و طاهر گرامی‌نژاد از کردستان توانست مقام اول آزاد دونفره را نیز از آن خود کند و امیرعباس غیاثی و رضا امیریان از خراسان رضوی و حسین محمودی جم و سعید چقازردی از کرمانشاه نیز مقام های دوم و سوم دو نفره را کسب کردند.

در رشته آزاد انفرادی نیز پس از رقابت بازیکنان شرکت‌کننده به ترتیب محمد جمال کرمی از کردستان، سپهر احمد از آذربایجان شرقی و صادق فرهمندی از فارس اول تا سوم شدند.

کد خبر: 65890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =