برپایی میز خدمت جهادی تامین‌اجتماعی کردستان در مصلی نماز جمعه سنندج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، میز خدمت جهادی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کردستان با حضور مدیرکل استان در محل مصلای نماز جمعه شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کردستان، در راستای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، میز خدمت اداره کل تامین‌اجتماعی استان با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی، روسای شعب و تعدادی از کارشناسان بیمه با هدف پاسخگویی به سوالات و حل مسائل و مشکلات مربوط به حوزه بیمه به مخاطبان و نمازگزاران در مصلای نماز جمعه سنندج برگزار شد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی کردستان تسریع در خدمت‌رسانی و ایجاد افزایش و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهم‌ترین مزیت‌های استقرار میز خدمت برشمرد و بیان کرد: می‌توان با بهره‌مندی از میزخدمت در کمترین زمان ممکن مطالبات به حق ارباب رجوع را پیگیری کرد.

صلاح قریشی، ترویج فرهنگ پاسخگویی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی امور در واحدهای تابعه را از مزیت‌های میزخدمت دانست و افزود: برپایی میز خدمت در محل مصلاهای نماز جمعه فرصتی است تا مردم بیشتر با برنامه‌ها و اقدامات به‌عمل آمده از سوی سازمان تامین اجتماعی آشنا شوند.

کد خبر: 65887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =