برگزاری یکصدوپنجاهمین جلسه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه

یکصدوپنجاهمین جلسه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با دستور کار رسیدگی به مسائل صندوق بازنشستگی کشوری و ادامه بررسی برنامه راهبردی سازمان تأمین اجتماعی به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکصدوپنجاهمین جلسه هیئت امنای با حضور وزیر تعاون و رئیس هیأت امناء، «مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، اعضای هیأت مدیره و هیأت نظارت سازمان و صندوق‌ و اعضای حقیقی و حقوقی هیأت امناء برگزار شد.

یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه، بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق کشوری بود که پس از بحث و بررسی و ارائه توضیحات توسط سرپرست صندوق و مدیران آن و اخذ نظرات هیأت امناء مصوب شد که اقدامات مقتضی با رعایت صرفه و صلاح صندوق و ارائه خدمات کیفی به بازنشستگان انجام شود.

در ادامه این جلسه، وضعیت ۳ بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در شهرهای خوی، بیرجند و اهواز مطرح شد که گزارش مفصلی توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، دباغ عضو هیأت مدیره و معاون درمان سازمان ارائه و پس از بحث و بررسی‌های کارشناسی دقیق و ارائه نقطه‌نظرات اعضای هیأت امناء مصوب شد که بیمارستان‌های مذکور از وضعیت هیأت مدیره‌ای به ملکی سازمان تأمین اجتماعی تغییر مدیریت داده شوند.

بررسی برنامه راهبردی سازمان تأمین اجتماعی دیگر موضوع این جلسه بود که مدیرعامل سازمان در این خصوص گزارشات لازم را ارائه و مصوب شد که کارگروهی بدین منظور در دبیرخانه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه تشکیل شود و کارگروه مذکور این برنامه راهبردی را به‌طور دقیق با حضور شرکای اجتماعی و ذی‌نفعان بررسی و نتیجه کار را به هیأت امناء ارائه کند تا ادامه مسیر تصویب برنامه راهبردی دنبال شود.

کد خبر: 65768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =