توسعه اشتغال در سفرهای استانی دنبال می‌شود

«امیرعلی اوسط» مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مردم با مدیران نظام اسلامی از راهبردهای دولت سیزدهم است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، «امیرعلی اوسط» با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرکرد همزمان با دور دوم سفر ریاست‌جمهوری و هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ارتباط مستقیم و بدون‌ واسطه مدیران با مردم از راهبردهای دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف حاکمیت مردم در همه حوزه‌ها رقم خورد، گفت: هرچه ارتباط با مردم گسترده‌تر باشد میزان رضایت‌مندی عمومی افزایش می‌یابد.

اوسط همچنین مهم‌ترین درخواست‌ها و مطالبات مردم در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری را در حوزه‌های اشتغال، توسعه کارآفرینی، تسهیلات مشاغل خانگی و یارانه عنوان کرد و افزود: همه درخواست‌ها با ارجعیت پاسخ داده خواهد شد.

رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار بیان کرد: حوزه‌های مأموریتی این وزارتخانه جمعیت گسترده‌ای از کشور را شامل می‌شود و بیشترین درخواست‌ها به میز ارتباطات مردمی واصل شد.

اوسط با بیان اینکه در روز نخست برپایی میز ارتباطات مردمی به ۱۱۸۰ درخواست مردمی رسیدگی شد، گفت: درخواست‌های مردم عزیز چهارمحال و بختیاری مبنی بر دریافت تسهیلات اشتغال و توسعه کارگاه‌های کوچک، نشان از امید به آینده و ظرفیت‌های بی‌شمار این استان دارد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد حضور هیأت دولت در استان بتواند به ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای منطقه منجر شود.

کد خبر: 65616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =