اجرای طرح ملی گردشگری دانش‌آموزی در استان کرمانشاه

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه باهدف توسعه‌ تعامل و زمینه‌سازی اجرای طرح ملی گردشگری دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، با توجه به رویکرد تحولی سازمان تامین‌اجتماعی در فرهنگ‌سازی مفاهیم تامین‌اجتماعی در سنین پایه، صبح روز یکشنبه مدیران کل تامین‌اجتماعی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در این دیدار که در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد، دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی دانست و گفت: توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... در گرو سرمایه‌گذاری بر روی نسل جوان و آینده‌ساز است.

وی افزود: سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان‌ بزرگترین نهاد بیمه‌گر اجتماعی در کشور وظیفه توسعه و تعمیم انواع پوشش‌های بیمه‌ای منجمله بیمه اجباری، فراگیر خانواده ایرانی و ... را بر عهده دارد و با تاسی از فرمان مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست‌های نظام رفاه و تامین‌اجتماعی که به بسط و تامین عدالت اجتماعی و دسترسی آحاد جامعه به خدمات تامین‌اجتماعی، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: اجرای دقیق طرح ملی گردشگری دانش‌آموزی فرصت مغتنمی برای فرهنگ‌سازی مفاهیم تامین‌اجتماعی در سنین پایه و ضروری است دو دستگاه در این راستا برنامه‌ریزی و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

معاون تعهدات و رئیس اداره فنی بیمه‌شدگان و روابط عمومی و امور فرهنگی در این دیدار به بیان راهکارهای افزایش تعامل بیش از پیش دو دستگاه و اجرای مناسب این طرح مطالبی را عنوان کردند و در پایان تصمیماتی جهت اجرا تصویب شد.

کد خبر: 65415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =