به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان البرز، داود سعدزاده با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این طرح تسهیل در فرآیند پرداخت حق بیمه و جلوگیری از انباشت مطالبات سازمان به منظور ارائه تعهدات هرچه بهتر به بیمهشدگان و مستمریبگیران سازمان تامیناجتماعی است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ماههای گذشته کارفرمایان توصیه کرد: جهت بررسی عملکرد لیست هوشمند کارفرمایان نسبت به تنظیم و ارسال لیست حق بیمه طبق سامانه جدید در اسرع وقت اقدام کنند.
مدیرکل تامیناجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه تا پایان ماه فرصت چندانی باقی نمانده گفت: مزید امتنان است این همکاری انجام شود تا بیمهشدگان نیز از مزایای این طرح که همان دسترسی سریعتر به استفاده از خدمات درمانی سازمان است برخوردار شوند و همچنین همکاران ما نیز فرصت این را داشته باشند تا ایرادات احتمالی این طرح را مرتفع کنند.
سعدزاده در پایان به منظور بهرهبرداری کارفرمایان از راهنمای کاربری گفت: پیامک اطلاعرسانی برای کلیه کارفرمایان ارسال و کارگزاریهای رسمی وشعب تابعه استان آماده همکاری با کارفرمایان به منظور رفع خطاها و اشکالات احتمالی در مراحل آغازین طرح هستند.
نظر شما