به گزارش آتیهآنلاین به نقل از ایرنا، داود سعدزاده با بیان این مطلب افزود: براین اساس تدوین و ارسال لیست حق بیمه کارگران و کارکنان زیر مجموعه کارفرمایان در قالب سیستم جدید هوشمند تعریف شده است. این طرح به منظور هوشمندسازی فرآیندها و با هدف متمرکزسازی تمام مراحل دریافت و پرداخت لیست حق بیمه کارفرمایان در اداره کل تامیناجتماعی استان البرز به اجرا درآمده است.
وی ادامه داد: تسهیل در فرآیند پرداخت حق بیمه و جلوگیری از انباشت مطالبات سازمان تامیناجتماعی و ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان و مستمری بگیران از مزایای این طرح است.
مدیرکل تامیناجتماعی استان البرز با قدردانی از عملکرد ماههای گذشته کارفرمایان استان توصیه کرد برای بررسی عملکرد لیست هوشمند کارفرمایان نسبت به تنظیم و ارسال لیست حق بیمه طبق سامانه جدید در اسرع وقت اقدام کنند.
بیش از ۳۵ هزار کارگاه تولیدی و خدماتی زیر پوشش اداره کل تامین اجتماعی استان البرز هستند.
از جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری البرز بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آنان را بیمهشدگان تامیناجتماعی تشکیل میدهند.
نظر شما