مشکلات تامین اجتماعی شرکت‌های دانش‌بنیان به زودی رفع می‌شود

مسئول حمایت‌های بیمه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: مصوبات بسیار خوبی برای حل مشکلات تامین اجتماعی شرکت‌های دانش‌بنیان داشته‌ایم که امیدواریم با همکاری اداره کل تامین اجتماعی، تمام مسائل شرکت‌ها به‌زودی حل شود.

به گزارش آتیه آنلاین، سجاد میدانلو در این جلسه که در محل کارگروه دانش بنیان اتاق فکر امور فناوری استانداری فارس برگزار شد،گفت: یکی از برنامه‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، حمایت بیمه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان است و به طور کلی حمایت‌های بیمه‌ای شامل معافیت بیمه‌ای قراردادها، بخشودگی جرایم بیمه‌ای، زیرگروه‌های قانون کار، بیمه بیکاری و کارگروه حل و فصل مسائل بیمه‌ای است.

وی افزود: از جمله مواردی که در کارگروه مشترک معاونت علمی و سازمان تامین اجتماعی قابل طرح است، حسابرسی ۱۰ ساله، تقسیط بدهی، عدم دریافت حق بیمه قراردادها، عدم دریافت بخشودگی و انتقال شعبه است.

میدانلو ضمن اشاره به بررسی‌های صورت گرفته روی بیش از ١۵ پرونده که با حضور نماینده اداره کل تامین اجتماعی صورت گرفت، گفت: مصوبات بسیار خوبی جهت حل مشکلات این شرکت‌ها داشته‌ایم که امیدواریم با همکاری این اداره تمام مسائل شرکت‌ها به‌زودی حل شود.

وی بیان کرد: از چندین ماه قبل از طریق ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم شرکت‌هایی را که مشکل تامین اجتماعی دارند، شناسایی کنیم. همچنین در جلسات مشاوره که به صورت مجازی برگزار شد، عمده مشکلات شرکت‌ها حل شد. در ادامه بیش از ١۵ شرکت که نیاز به جلسات حضوری و معرفی به کارگروه داشتند، شناسایی و جهت حضور در کارگروه دعوت شدند.

میدانلو در پایان از همکاری اداره کل تامین اجتماعی و کارگروه دانش‌بنیان استانداری فارس تشکر کرد.

این جلسه با دعوت رضا اسدی‌فرد، معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و منصور کنعانی، مشاور امور دانش‌بنیان استانداری فارس با حضور نماینده اداره کل تامین اجتماعی فارس، نمایندگان شرکت‌ها و دیبایی، مشاور امور بیمه‌ای معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تشکیل شد.

کد خبر: 65300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =