کسب رتبه اول تامین‌اجتماعی کرمانشاه در زمینه جذب بیمه فراگیر ایرانیان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه از کسب رتبه اول تامین‌اجتماعی استان در بین ادارات تامین‌اجتماعی تیپ دو در زمینه جذب بیمه فراگیر ایرانیان خبر داد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان کرمانشاه، اسکندر کاکایی با اشاره به آخرین وضعیت بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در استان، گفت: بر اساس آماری که تا پایان مرداد داریم، تعداد بیمه‌شدگان اصلی تامین‌اجتماعی در کرمانشاه به بیش از ۲۶۳ هزار نفر رسیده است.

وی تعداد بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی استان تا پایان سال گذشته را ۲۶۰ هزار نفر عنوان کرد که در پنج ماهه امسال سه هزار نفر افزایش داشت و افزود: تعداد مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان نیز از ۸۲ هزار نفر در پایان سال گذشته به ۸۴ هزار و ۳۰۰ نفر نفر رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: تعداد بیمه‌شدگان اجباری تامین‌اجتماعی کرمانشاه نیز از حدود ۱۵۱ هزار نفر در پایان سال گذشته، تا پایان مرداد امسال به حدود ۱۵۳ هزار نفر رسیده است.

کاکایی ضریب کنونی پوشش تامین اجتماعی در استان کرمانشاه را نیز ۳۹.۲ درصد اعلام کرد و با بیان اینکه هنوز با میانگین ۵۴ درصدی کشور فاصله داریم گفت: این فاصله به شرایط اقتصادی و اجتماعی استان نیز بستگی دارد. به علاوه به جهت اینکه کرمانشاه استانی با جمعیت نظامی و فعال کشاورزی قابل توجهی است، بخشی از جمعیت استان نیز تحت پوشش سایر صندوق‌ها قرار دارند.

وی سپس به وضعیت پرداختی‌های ماهیانه تامین‌اجتماعی کرمانشاه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه با احتساب پرداخت مستمری، هزینه درمان، بیمه بیکاری و... ماهانه بالغ بر ۷۱۰ میلیارد تومان پرداختی داریم، افزود: از این میزان بیش از ۵۳۵ میلیارد تومان آن پرداخت مستمری است.

هدف‌گذاری برای جذب ۱۱ هزار بیمه شده جدید در کرمانشاه

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه سپس با اشاره به هدفگذاری انجام شده برای جذب ۱۱ هزار بیمه شده جدید در استان در قالب بیمه فراگیر ایرانیان طی سال جاری، تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم با جذب ۱۰ هزار و ۴۰۰ بیمه شده جدید، ۹۶ درصد این هدف‌گذاری را محقق کنیم.

وی عمده افرادی که در سال جاری به عنوان بیمه شده جدید تامین‌اجتماعی ثبت شدند را در قالب بیمه فراگیر ایرانیان دانست و بیان کرد: تعداد بیمه‌شدگان اجباری در این مدت دو هزار نفر بوده است.

کاکایی از کسب رتبه اول تامین اجتماعی استان در بین ادارات تامین اجتماعی تیپ دو در زمینه جذب بیمه فراگیر ایرانیان خبر داد .

وی با اشاره به وضعیت بیمه کارگران ساختمانی کرمانشاه گفت: بر اساس برآوردها حدود ۲۲ هزار کارگر ساختمانی در کرمانشاه داریم که از این تعداد ۱۸ هزار نفر بیمه شده و دو هزار نفر هم بازنشسته هستند.

کد خبر: 65015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =