برگزاری کارگاه آموزشی «قوانین و مقررات تامین‌اجتماعی» برای تعاونگران سیستان و بلوچستان

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با قوانین و مقررات تامین‌اجتماعی» با همکاری جهاد دانشگاهی استان برای تعاونگران و تشکل‌های کارگری شهرستان‌های زاهدان و میرجاوه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود میری با اعلام این خبر گفت: ارتقای سطح دانش و بهبود عملکرد اعضای تعاونی‌ها و مدیران کسب و کارهای تعاونی و تشکل‌های کارگری استان برای حمایت بهتر از اعضای تعاونی‌ها و مدیران اتحادیه‌های تعاونی و کارفرمایان و حل و فصل مسالمت‌آمیز مشکلات کارگران درباره بیمه تامین‌اجتماعی با کارفرما و توانمندسازی آنان در استفاده بهینه از خدمات درمانی و بیمه بیکاری در این دوره آموزشی برگزار شد.

وی افزود: ۴۵ نفر از جامعه هدف در این کارگاه آموزشی شرکت کردند و به‌صورت پرسش و پاسخ با قانون و مقررات تامین‌اجتماعی آشنا شدند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در طول سال با همکاری جهاد دانشگاهی، کارگاه‌های آموزشی قانون کار و تامین‌اجتماعی و مقررات مالیاتی و نحوه تشکیل تعاونی‌ها و سایر موضوعاتی که برای تعاونگران استان مفید است و به بهبود کارآیی آنها کمک می‌کند، برگزار می‌شود.

کد خبر: 64862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =