تمدید ثبت‌نام سی‌وپنجمین دوره جشنواره امتنان تا ۱۱ آبان‌ماه امسال

«هادی بهداد» سرپرست اداره‌کل خدمات اجتماعی کارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمدید مهلت ثبت‌نام سی‌وپنجمین دوره جشنواره امتنان تا تاریخ ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداد با اشاره به درخواست‌های متعدد متقاضیان در سراسر کشور برای تمدید مهلت قانونی گفت: با توجه به استقبال جامعه کار و تولید مهلت ثبت‌نام جشنواره امتنان تمدید شد.

او افزود: با هدف فرصت‌سازی عادلانه برای جامعه مخاطب، مهلت ثبت‌نام کارگران گروه‌های کار و کارفرمایان واحدهای اقتصادی در سامانه جشنواره تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱۱ تمدید شد.

جشنواره امتنان از کارگران نخبه و برگزیده کشور در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملّی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

پیشتر ثبت‌نام سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه از تاریخ اول مهرماه آغاز و تا اول آبان‌ماه سال‌جاری ادامه داشت که بر اساس درخواست‌های متقاضیان تا یازدهم آبان تمدید شد.

کد خبر: 64828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =