تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی تامین‌اجتماعی گیلان با حضور نمایندگان تشکل‌ها

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گیلان از تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی تامین‌اجتماعی استان با حضور نمایندگان تشکل‌ها و مجامع خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی با اشاره به اینکه در اجرای بند ۴۱ تبصره‌های سالانه بودجه مصوب سازمان و همسو با سیاست‌های کلی تامین‌اجتماعی و در راستای بهره‌گیری از خرد جمعی ذینفعان و با هدف انسجام، تفاهم و تقویت ارتباطات و توسعه تعامل اثربخش تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شده است افزود: تحقق اصل سه جانبه گرائی، اعتمادسازی و حرکت در مسیر حل مسائل و مشکلات مبتلا به و جهت گیری در مسیر رشد و توسعه بیشتر ارائه خدمات از اهداف اصلی تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی است .

وی در ادامه بیان کرد: در واقع تلاش می‌کنیم تا شورای راهبردی به عنوان عمده‌ترین و مهم‌ترین مجموعه ارتباطی بین سازمان و نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان در جهت پاسخگوئی درخواست‌ها و دریافت مشورت گام برداشته و تا حصول نتیجه مطلوب برای رضایتمندی جامعه هدف کوشش کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان همچنین ادامه داد: اصلاح فرایندها و حل مسائل با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌ها و مجامع کارگری و کارفرمایی و نهادهای حکومتی از اولویت‌های این شوراست .

مرتضوی گفت: امروز امیدواریم این اقدام نقطه عطف و آغاز دوباره‌ای باشد برای همدلی و همراهی بیشتر تمامی مجموعه‌هایی که در واقع آنها را به عنوان صاحبان واقعی و سهامداران تامین‌اجتماعی دانسته و رسالت و ماموریت خود را تسهیل خدمات به آنها در چارچوب های قانونی میدانیم .

وی افزود: طبیعتا انتظار می‌رود نمایندگان تشکل‌ها و مجامع کارگری و کارفرمایی نیز با مسئولیت‌پذیری و امانتداری نسبت به رعایت قوانین و بر اساس مطالبات منطقی اقشار مخاطب در این مسیر یاریگر ما برای صیانت از منافع سازمان و تمامی بیمه شدگان و بازنشستگان بوده و منافع جمعی و تصمیم گیری های درست را فدای منافع فردی یا گروهی و مصلحت اندیشی های مقطعی نکرده و با دوراندیشی و آینده نگری و تکیه بر این مهم که تامین اجتماعی سازمانی مشاع و بین النسلی بوده و باید برای آیندگان نیز حفظ شود حرکت کنیم.

شورای راهبردی شرکای اجتماعی تامین‌اجتماعی گیلان در اولین نشست خود با حضور نمایندگان مجامع کارفرمایی و تشکل‌های کارگری و شرکت‌های دارای مشکل در مقوله اصلاح عناوین شغلی بیمه شدگان تشکیل جلسه خواهد داد .

کد خبر: 64538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =