اپلیکیشن مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی تا دوماه آینده راه‌اندازی خواهد شد

رئیس پلیس راهور پایتخت از راه‌اندازی «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت ترافیکی تهران به شهروندان تا ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور در برنامه تلویزیونی«شهر امن» به راه‌اندازی «مرکز جامع اطلاعات‌رسانی ترافیکی» اشاره و گفت: یکی از برنامه‌هایی که در ادامه فعالیت‌ها و اقدامات خود در پلیس راهور تهران بزرگ برای شهروندان عزیز تهرانی در نظر داریم راه‌اندازی مرکزی به نام مرکز جامع اطلاعات‌رسانی ترافیکی است.

او گفت: به عبارتی ترافیک شهر تهران را بر خط به شهروندان پایتخت نمایش داده تا مردم بتوانند محل‌ها و معتبری که در آن ترافیک وجود دارد را دیده و از وقوع تصادفات، خرابی خودرو یا اجرای طرح یا محدودیت را به صورت آنلاین و برخط مشاهده کنند.

سرهنگ موسوی پور افزود: رانندگان و شهروندان با نصب این اپلیکشین در تلفن هوشمند خود می‌توانند آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران را در لحظه ببینند.

او اعلام کرد: ما در این سامانه لحظه به لحظه وضعیت ترافیکی شهر تهران را اطلاع رسانی کرده و اگر هر اتفاقی بیفتد این موارد را بلافاصله در این مرکز جامع ترافیکی جهت اطلاع هر چه بهتر و بیشتر شهروندان و رانندگان اطلاع می‌دهیم.

سرهنگ موسوی پور افزود: مقدمات اجرای این طرح و راه اندازی آن فراهم شده است و نهایتاً تا ۲ ماه دیگر شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.

کد خبر: 64441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =