پرداخت وام به هزار و ۵۰۰ طرح در کردستان توسط صندوق کارآفرینی امید

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از پرداخت وام به هزار و ۵۰۰ طرح در کردستان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، نعمت‌اله رضایی در جریان دیدار با استاندار کردستان در سنندج گفت: توسط صندوق کارآفرینی امید در سال جاری به ۷۰ هزار طرح مبلغ ۱۴۰ هزار میلیارد ریال وام پرداخت خواهد شد.

وی افزود: سهم کردستان از طرح‌هایی که امسال مورد حمایت این صندوق قرار می گیرد بیش از یک هزار و ۵۰۰ طرح است که با این اقدام شاهد ایجاد و تثبیت بیش از چهار هزار فرصت شغلی در این استان خواهیم بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فقره وام در کردستان توسط این صندوق پرداخت شده که منجر به ایجاد و تثبیت افزون بر هفت هزار فرصت شغلی شده است.

رضایی بیان کرد: یکی از اهداف ما از سفرهای استانی افزایش هم‌افزایی و همکاری با استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و کسب آگاهی بیشتر از وضعیت واحدهای تولیدی و گفتگوی رودرو با صاحبان این واحدهاست.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها و همچنین واحدهایی که تسهیلات از صندوق دریافت کرده‌اند نظارت داریم تا وام به درستی هزینه شود و اینگونه نتیجه آن رونق تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد.

استاندار کردستان هم در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های تولیدی استان، گفت: کردستان در بخش های مختلف از جمله گردشگری و کشاورزی و معدن دارای ظرفیت های فراوانی است.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: متقاضیان اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان افزون بر آورده شخصی خود نیاز به دریافت تسهیلات دارند که در صورت تامین آن قادر به اجرای طرح‌های تاثیرگذاری در حوزه تولید و اشتغال هستند لذا انتظار می‌رود نگاه صندوق کارآفرینی امید به کردستان ویژه‌تر باشد.

کد خبر: 64184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =