پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت مجتمع‌های بین راهی سیستان و بلوچستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان از پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت از محل اعتبارات این صندوق برای ساخت هفت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، غلامعلی صمصامی به مسافت‌های طولانی بین شهرستان‌های سیستان و بلوچستان اشاره و بیان کرد: به دلیل این فاصله‌های طولانی،‌ وجود مجتمع‌های خدمات رفاهی امری ضروری است و صندوق کارآفرینی امید در راستای تامین رفاه مسافران در جاده‌های استان برای ساخت این مجتمع ها تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی بیان کرد: بدون‌شک یکی از اصلی‌ترین نیازهای مسافران تامین سوخت خودرو است و تسهیلات در اختیار کسانی قرار گرفته که ایجاد جایگاه سوخت در اولویت ساخت مجتمع خدمات رفاهی به انجام رساندند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان افزود: با راه‌اندازی این هفت مجتمع، برای حدود ۱۳۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

وی ادامه داد: این مجتمع‌های خدماتی و رفاهی شامل جایگاه سوخت، خدمات خودرویی، رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه و محل اقامتی و پارکینگ است که در مسیر شهرهای سیستان و بلوچستان به‌ویژه بلوچستان در حال ساخت است.

کد خبر: 64032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =