لزوم افزایش سودآوری زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری

«صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر لزوم ارتقای سودآوری شرکت‌های تابعه گفت: افزایش بهره‌وری با توجه به جهش تولید و تناسب بخشی به منابع انسانی محقق می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در جمع مدیران صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری امانت بازنشستگان در دست مدیران هستند، بر اهمیت توجه به زحمات نیروهای اجرایی و عملیاتی تأکید کرد و افزود: وقتی کارکنان شرکت‌ها در مناطق دورافتاده و در شرایط سخت به کار و فعالیت می‌پردازند و بار سنگین و اصلی تولید و ثروت‌آفرینی برعهده این عزیزان است، باید تناسبی با نیروهای حاضر در تهران داشته باشند و مورد توجه قرار گیرند.

او اضافه کرد: همین نبود تناسب‌ها به بی‌انگیزه‌شدن افراد و در نتیجه کاهش بهره‌وری منجر می‌شود که مشکل اصلی بخش اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی است.

مرتضوی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و با اشاره به گزارش‌های پیشرفت اقتصادی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری در دو سال اخیر، تاکید کرد: لازم است برای بالابردن بهره‌وری در مجموعه‌ها انگیزه ایجاد کنیم و مدیران تحول‌گرا را به‌ کار بگماریم.

«نعمت‌الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در ادامه این نشست گزارشی از مصارف و منابع این صندوق و عملکرد حوزه اقتصادی آن ارائه کرد. مدیران‌عامل شرکت‌های صبافولاد خلیج فارس، پتروشیمی جم، فولاد اکسین و گروه صنعتی ملّی نیز گزارش کوتاهی از سودآوری و طرح‌های توسعه و سرمایه‌گذاری خود ارائه کردند.

کد خبر: 63913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =