معارفه رئیس اداره حراست اداره کل استان قزوین

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین با حضور مسئولان سازمانی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، علی موسوی، معاونت بیمه‌ای اداره کل حراست سازمان گفت: یکی از کلید واژه‌های اسلام وحدت ملی بود و این یکدلی در بخش بیمه و درمان سازمان هم بایداتفاق افتد و با وجود چالش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، منابع درآمدی ما متکی به تلاش در مسیر تحقق مطالبات بوده و با اینکه بزرگترین تسویه بانکی را دولت سیزدهم انجام داد، باید در جهت وصولی پایدار بیش از پیش تلاش شود.

وی تاکید کرد: سطح دستمزد باید به واقعیت رسیده و از فرار بیمه‌ای نیز جلوگیری شود تا به اهداف عالیه سازمانی دست یافته و به خروجی مطلوب برسیم.

حمید کوزه‌گرها، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در این مراسم که با حضور علی موسوی، معاونت بیمه‌ای اداره کل حراست سازمان و آخوندی، معاونت پرسنلی اداره کل حراست سازمان برگزار شد، به ناترازی منابع و مصارف بیمه‌ای در استان کارگرنشین قزوین اشاره کرد و گفت: پرداخت ۸۲۲ میلیارد تومان حقوق ماهانه به ۸۹ هزار خانوار مستمری‌بگیر در استان صنعتی و کارگرنشین قزوین چالش‌هایی را ایجاد کرده و می‌کند که نیازمند برقراری تعاملات افزون‌تر با مقامات تصمیم‌گیر و مجامع کارگری و کارفرمایی هستیم.

وی ضمن ارائه آماری از عملکرد استان صنعتی قزوین در این مراسم از زحمات حمید رضایی، رئیس اداره پیشین حراست اداره کل تقدیر کرده و حکم انتصاب مرتضی موسوی، به‌عنوان رئیس اداره حراست اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین به وی اعطا شد.

مرتضی موسوی، رئیس اداره حراست اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیریان سازمانی به خود، خواستار همراهی افزون‌تر تمامی همکاران به مجموعه حراست شد و خود را واسط مدیران ستادی و صف برای اخذ تصمیمات لازم دانست و آرزو کرد تا ارتباط دو سویه افزون‌تر شود.

کد خبر: 63858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =