برگزاری همایش رابطان بیمه‌ای و کارگاه‌های تازه تاسیس در اداره کل تامین‌اجتماعی کرمانشاه

در راستای توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی سازمان تامین‌اجتماعی، همایش رابطان بیمه‌ای و کارگاه‌های تازه تاسیس در اداره کل تامین‌اجتماعی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کرمانشاه، با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش و آگاه‌سازی نسبت به قوانین و مقررات بیمه‌ای در تحقق منابع درآمدی سازمان تامین‌اجتماعی و جلوگیری از تخلفات و با توجه به لزوم برقراری ارتباطی نظام‌مند با بیمه‌شدگان و شرکای اجتماعی در تحقق شعار سال که فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی به عنوان سال مهار تورم، رشد تولید نام‌گذاری شده است، اداره کل تامین‌اجتماعی کرمانشاه اقدام به برگزاری همایش آموزشی ویژه رابطان بیمه ای کارفرمایان و کارگاه های تازه تأسیس کرده است.

فریدون نوری، رئیس تامین‌اجتماعی شعبه دو کرمانشاه در این همایش با اشاره به نقش کلیدی کارفرمایان به عنوان یکی از صاحبان اصلی این سازمان گفت: سازمان تامین‌اجتماعی در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در سال مهار تورم و رشد تولید اقدامات زیادی همچون بخشودگی جرائم کارفرمایان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای این قشر کرده است.

وی بیان کرد: مجموعه تامین‌اجتماعی شعبه دو کرمانشاه آمادگی دارد که با مراجعه به محل نسبت به برگزاری دوره‌های مشاوره کارگاهی نیز اقدام کند تا ان شاءالله بتوانیم بخشی از دغدغه‌های بیمه‌ای کارفرمایان را برطرف کنیم.

این دوره‌های آموزشی به صورت منطقه‌ای برگزار شده و نخسین دوره با تمرکز بر کارگاه‌های تحت حوزه عملکرد تامین‌اجتماعی شعبه دو کرمانشاه و با دعوت از تعداد بیش از ۱۰۰ کارگاه، با تدریس حامد مردان نیا، کارشناس متخصص وصول حق بیمه اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در محل سایت آموزش این اداره کل برگزار شد.

کد خبر: 63811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =