تمامی محورهای شمالی کشور درگیر ترافیک سنگین‌اند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور و آزادراه کرج - قزوین گزارش شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل‌های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو ،محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند و آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا پایانه شهیدکلانتری آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس گزارش شده است.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و گیلان، وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص محدودیت تردد با تغییر مسیر هم گفت: محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس تا ۲۵ شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می شود.

او تاکید کرد: مسافران پیش از عزیمت به جاده های کشور حتما از آخرین وضعیت ترافیکی محورها مطلع شوند.

کد خبر: 63749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =