کسب رتبه برتر مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان، غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی از سوی استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در این جشنواره به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شناخته شد و مومنی لوح تقدیر بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی را از سوی استاندار هرمزگان دریافت کرد.

در لوح تقدیر این جشنواره آمده است:

جناب آقای مومنی، مدیر محترم مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتخاب گردیده‌اید لازم می‌دانم این موفقیت را به آن جناب و مجموعه کارکنان دستگاه، تبریک عرضه‌کنندگان نموده و از اقدامات اثرگذار شما در گسترش سطح کمی و کیفی فعالیت‌های مرتبط با حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از جمله درمان زوجین نابارور و پیشگیری از ناباروری قدردانی نمایم.

امیدوارم با استمرار تلاش و فعالیت ویژه در سال مهار تورم، رشد تولید، با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، موجبات ارتقای کارآمدی دولت مردمی، رضایتمندی مردم، تحقق عدالت و پیشرفت هرمزگان را فراهم آورید.

مهدی دوستی

استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی هرمزگان

کد خبر: 63713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =