رشد ۱۴ درصدی بیمه‌شدگان دانشجوی تحت پوشش تامین‌اجتماعی گیلان در سالجاری

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از رشد ۱۴ درصدی تعداد بیمه‌شدگان دانشجوی تحت پوشش تامین‌اجتماعی استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، کیوان مرتضوی در این‌ باره گفت: با پیوستن ۳۰۰ نفر به جرگه بیمه‌شدگان گروه دانشجویان تحت پوشش تامین‌اجتماعی گیلان در چهار ماهه نخست سالجاری ، تعداد افراد این زیرگروه بیمه‌ای به بیش از دو هزار و ۳۵۰ نفر رسید .

وی افزود : بیمه دانشجویی یکی از گروه‌های بیمه‌ای در زیرشاخه حرف و مشاغل آزاد است که با هدف توسعه و گسترش پوشش برای اقشار مختلف در سال‌های اخیر پیش‌بینی شده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه در پایان سال ۱۴۰۰ تعداد افراد تحت پوشش بیمه دانشجویی در استان گیلان یک هزار و ۲۳۳ نفر بوده است بیان کرد: این تعداد در پایان سال ۱۴۰۱ با ۶۸ درصد رشد به دو هزار و ۷۱ نفر و در چهارماهه نخست سالجاری نیز بیش از ۱۴ درصد افزایش یافته و به دو هزار و ۳۶۷ نفر رسیده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه درصد حق بیمه و مقررات انعقاد قرارداد در این گروه به مثابه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است گفت: دو ویژگی شاخص برای استفاده‌کنندگان بیمه دانشجویی تعیین شده که یکی امکان استفاده همزمان از مستمری پدر و مادر و دیگری تداوم امکان بهره‌مندی از استحقاق درمان به شکل زیرمجموعه والدین است.

علاقمندان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بیمه دانشجویی برای فرزندان واجد شرایط خود و ایجاد سابقه بیمه‌ای همزمان با دوران تحصیلات دانشگاهی برای آنها ، به سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir و جهت انعقاد قرارداد به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir مراجعه کنند.

کد خبر: 63703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =