افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان رابر همزمان با هفته دولت

اورژانس اجتماعی شهرستان رابر استان کرمان همزمان با هفته دولت، طی مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، علیرضا وحید زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این مراسم با اشاره به لزوم گسترش ساز وکارهای پیشگیری گفت: استقرار مراکز ارائه خدمات ویژه و تخصصی در هر سطحی منجر به کاهش شاخص‌های آسیب ومشکلات اجتماعی خواهد شد.

وی ارائه خدمات موثر و ماندگار در جوامع را منوط به همکاری وهمراهی همه ساختارهای نظارتی، انتظامی و اجرایی دانست و افزود: برای دست‌یابی به سطح قابل قبولی از خدمات تخصصی لازم است تا همه ابزارها و امکانات موجود در ساختارهای مختلف به اشتراک گذاشته شود تا با هم‌افزایی موثر شاهد اتفاقات خوبی در امر کنترل و کاهش آسیب‌ها باشیم.

علی ابراهیمی، معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان نیز در این مراسم با تقدیر از همکاری موثر مسئولان محلی وپیگیری‌های ارزنده بهزیستی در اغاز به کار مجموعه تخصصی و اثر بخش اورژانس اجتماعی در شهرستان رابر بیان کرد: با پیگیری واهتمام بهزیستی استان و شخص مدیرکل به زودی با تزریق نیروی متخصص به این ساختار شاهد اتفاقات خوبی در سطح این شهرستان در حوزه پیشگیری و کنترل آسیب‌ها خواهیم بود.

وی افزود: دراین بین همکاری و همراهی دستگاه قضایی و انتظامی وهمچنین ائمه جمعه و جماعات در کنار حمایت‌های فرماندار این شهرستان در حصول نتیجه مطلوب نقش موثر وغیر قابل انکاری خواهد داشت لذا از مسئولان ذیربط درخواست همراهی و حمایت ویژه از این مجموعه را داریم .

ساختمان محل استقرار اورژانس اجتماعی شهرستان رابر ، حاصل نیک‌اندیشی و وقف منزل مسکونی به مساحت حدود ۲۵۰ متر مربع توسط خانواده مرحوم زلیخا کریمی، مرحوم مصیب شهابی و مرحوم محمد شهابی است که به منظور بهره‌برداری بهزیستی در امور تخصصی و حمایتی به این اداره اهدا شده است.

کد خبر: 63496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =