مراسم تودیع و معارفه سرپرست پلی‌کلینیک شهید دقایقی امیدیه استان خوزستان

مراسم تودیع و معارفه سرپرست پلی‌کلینیک شهید دقایقی امیدیه استان خوزستان، با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، طی آیینی، روز سه شنبه ۷شهریور ۱۴۰۲ با حضور هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست پلی کلینیک شهید دقایقی امیدیه برگزار شد. در این مراسم از زحمات رحیمی قشقایی، سرپرست پیشین پلی‌کلینیک شهید دقایقی امیدیه، تقدیر و طی حکمی محمد ابراهیم اسدالهی به عنوان سرپرست جدید پلی‌کلینیک شهید دقایقی امیدیه معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به شناخت، تعهد و مسئولیت‌پذیری شما، به موجب این ابلاغ از تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۲ سرپرستی پلی‌کلینیک شهید دقایقی امیدیه به جنابعالی محول می گردد تا با تشریک مساعی و استفاده از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی در اختیار آن مرکز در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به بیمه‌شدگان ارجمند و تحقق اهداف عالیه سازمان گام بردارید.

در این مراسم علیرضا کاویان، معاون خدمات درمانی، جواد شجراتی، سرپرست اداره حراست، جابر احمدی، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان و جمعی از پرسنل این مرکز نیزحضور داشتند.

اسدالهی قبل از این، مسئولیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی امیدیه را طی سالهای ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ بمدت ۵ سال به عهده داشت.

کد خبر: 63491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =