افزایش مراکز درمانی خوزستان به ۳۸ مرکز

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان در نشست هم‌اندیشی روسای اتاق تعاون، خانه کارگر و اتحادیه تعاونی‌های استان خوزستان، از افزایش مراکز درمانی استان به ۳۸ مرکز خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، همزمان با زاد روز حکیم ابن سینا و روز پزشک، ذاکر حسینی، رئیس اتاق تعاون، علی اصغر حسنوند، رئیس اتحادیه تعاونی‌ها، قربان درویشی، رئیس خانه کارگر با حضور در مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان با هدایت اله عبدی‌زاده، مدیر درمان دیدار کردند و ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی تامین‌اجتماعی، فرارسیدن هفته دولت و تعاون را نیز تبریک گفتند.

در این نشست عبدی‌زاده بر تعامل و همکاری دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد و گفت: هدف همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی خدمت به مردم است که این خدمت باید خدایی و جهادی باشد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان ضمن معرفی خدمات درمانی سازمان گفت: در صدد هستیم با راه‌اندازی مراکز درمانی در شهرهای رامشیر، اروندکنار، باوی، گتوند و هندیجان تعداد مراکز درمانی استان را به ۳۸ مرکز برسانیم.

وی تاکید کرد: برای ساخت مراکز درمانی در این شهرها، نیاز به واگذاری زمین به سازمان تامین‌اجتماعی است که دستگاه‌های ذیربط باید همکاری لازم را با این مدیریت بکنند.

ذاکر حسینی، نیز با تبریک روز پزشک و هفته دولت بر ادامه همکاری مجموعه تعاونی‌ها با سازمان تامین اجتماعی به ویژه با درمان این سازمان در استان تاکید کرد و برای هرگونه همکاری قول مساعد داد.

کد خبر: 63305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =