تعیین تکلیف بدهی پارسیلون به تامین‌اجتماعی لرستان پس از دو دهه

مدیرکل تامین‌اجتماعی لرستان گفت: پس از ۲۰ سال، بدهی پارسیلون به تامین‌اجتماعی استان تعیین تکلیف شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، منوچهر گودرزی درباره لیست معوقات گفت: در سال ۱۴۰۰، چهار هزار و ۸۹۰ و در سال گذشته پنج هزار و ۷۱۹ لیست معوقه از کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی دریافت کردیم.

وی درباره معوقات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به تامین‌اجتماعی استان، گفت: درحال حاضر نساجی بروجرد ۴۰ میلیارد تومان به تامین‌اجتماعی لرستان بدهکار است که از این میزان ۳۵ میلیارد تومان را تقسیط و در حال پرداخت هستند، دو و سه لیست معوق دارند تا پرداخت کنند و خوشبختانه رقم تعیین تکلیف نشده در نساجی بروجرد نداریم.

گودرزی از وصول طلب ۱۳۷ میلیارد تومانی تامین‌اجتماعی از شهرداری بروجرد خبر داد و بیان کرد: این طلب را در سال ۱۴۰۰ وصول کردیم. همچنین بدهی شهرداری‌های الیگودرز و دورود نیز تعیین تکلیف شده و شهرداری دورود از مجموع ۲۰ میلیارد تومان بدهی خود، اولین قسط را پرداخت کرده است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی لرستان با بیان اینکه پارسیلون معضلی برای تامین‌اجتماعی لرستان بود گفت: این شرکت ۶۷ میلیارد تومان به تامین‌اجتماعی بدهی داشت که خوشبختانه پس از ۲۰ سال توانستیم این بدهی را تعیین تکلیف کنیم، بدهی تقسیط شده و پارسیلون اولین قسط را پرداخت کرده است.

گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه در هیچ دوره‌ای انباشت بدهی کارفرما به تامین‌اجتماعی کاهش نیافته است، بیان کرد: این درحالیست بالای ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان انباشت بدهی کارفرمایان را کاهش دادیم.

وی گفت: در سال گذشته ۹۰۵ لیست بدون پرداخت وجه دریافت کردیم و تامین‌اجتماعی نهایت همکاری را با کارفرمایان دارد.

کد خبر: 63243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =