دیدارمدیرکل تامین‌اجتماعی کرمانشاه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

در راستای توسعه تعامل و گفتمان‌سازی مفاهیم تامین‌اجتماعی در دانشگاه، مدیرکل تامین‌اجتماعی کرمانشاه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، معاون تعهدات بیمه‌ای و رئیس تامین‌اجتماعی شعبه چهار کرمانشاه با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، به تشریح شرایط بیمه دانشجویان پرداخت و گفت: دانشجویان مانند بسیاری از اقشار کشور می‌توانند تحت پوشش تامین‌اجتماعی قرار گیرند و صرفا در طول دوران تحصیل، برای خود سوابق بیمه‌ای ایجاد کنند.

وی افزود: طرح بیمه دانشجویان یکی از زیرمجموعه‌های طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی بوده و در ردیف بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: دانشجویان در بازه سنی ١٨ الی ۵٠ سال می‌توانند از طریق وب‌سایت خدمات غیرحضوری سازمان از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

وی گفت: بیمه دانشجویی در سه طرح ١٢، ١۴ و ١٨ درصد به دانشجویان ارائه شد و پس از ثبت‌نام حق بیمه هر ماه حداکثر تا پایان ٢ ماه بعد، قابل پرداخت است.

وی در ادامه پیشنهاداتی در راستای هم‌افزایی در افزایش بیمه شدگان دانشجویی مطرح کرد و افزود: مهم‌ترین مزیت بیمه دانشجویی، اضافه شدن سابقه تحصیل به سابقه کار برای دانشجویان است.

کد خبر: 63224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =