بهره‌برداری از استخر مجموعه بهاران سنندج همزمان با هفته دولت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از بهره‌برداری از استخر مجموعه بهاران سنندج در صورت تامین‌اعتبار همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری در بازدید مشترک با مدیر کل امور ورزشی وزارت کار از مجموعه فرهنگی ورزشی بهاران سنندج گفت: هتل و استخر این مجموعه تاکنون بیش از ۲۶ میلیارد تومان هزینه در برداشته است و در صورت تامین اعتبار، استخر مجموعه فرهنگی ورزشی بهاران سنندج در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.

وی اهمیت دادن به ورزش کارگران را امری مهم و توسعه فضاهای ورزش کارگری را از اولویت‌های کاری وزارت کار دانست و افزود: ساخت و تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج یکی از مهمترین مطالبات مردم به ویژه کارگران این شهرستان است چرا که ایجاد مجموعه وسیع ورزشی می‌تواند فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و کارگران و خانواده‌های آنان باشد.

پیشکاری ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی که در رشته‌های مختلف ورزشی جامعه کارگری استان وجود دارد نیاز است تا با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب و همت همه مدیران استان و مدیران ارشد کشور، مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج در اسرع وقت به بهره‌برداری رسیده و در خدمت جامعه بزرگ کار و تلاش استان قرار گیرد.

کمال تنها، مدیرکل امور ورزش وزارت کار نیز در این بازدید با بیان اینکه از نزدیک شاهد اثرگذاری مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگری در راستای ارتقاء وضعیت رفاهی، انگیزشی و سلامت کارگران هستیم، گفت: در صورت افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج، کمک بزرگی به دولت در خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ کارگران کشور خواهد بود.

تنها، بر ضرورت تلاش شبانه‌روزی برای بهره‌برداری و افتتاح استراحتگاه و استخر این مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه کارگری، زمینه خدمت‌رسانی روزافزون برای کارگران کردستانی فراهم شود.

کد خبر: 62889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =