کسب مقام سوم جودو توسط مددجوی بهزیستی خراسان شمالی

مهرداد بداغی ورزشکار ناشنوای خراسان شمالی و عضو تیم ملی جودو موفق به کسب مقام سوم انفرادی در مسابقات تابستانه روسیه در سال ۲۰۲۳ شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، مسابقات جهانی جودوی ناشنوایان ۲۰۲۳ با حضور ۱۲ کشور و به میزبانی روسیه برگزار شد که در وزن ۶۶ کیلوگرم، مهرداد بداغی، ورزشکار ناشنوای خراسان شمالی موفق به کسب مقام سوم انفرادی و تیمی شد.

مراسم استقبال از وی، صبح دیروز در محل اداره کل ورزش و جوانان با حضور مدیرکل بهزیستی، معاون توانبخشی، ریاست اداره بهزیستی شهرستان بجنورد، معاون اداره کل ورزش و جوانان، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیات ورزشی ناشنوایان بجنورد، کانون ناشنوایان و جامعه ناشنوایان برگزار و لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

دراین مراسم محسن توحیدی مقدم، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به نقش ورزش در شادابی و نشاط جامعه هدف بهزیستی و از جمله ناشنوایان، خواستار توجه بیشتر متولیان امر به این مسئله شد.

در ادامه این مراسم، جلسه‌ای با حضور مسئولین بهزیستی و ورزش جوانان درباره بررسی مشکلات و استخدام ورزشکاران دارای مقام قهرمانی برگزار شد.

کد خبر: 62778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =