ثبت بیش از ۱۵ هزار تراکنش در طرح کالابرگ الکترونیکی زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ثبت بیش از ۱۵ هزار تراکنش در طرح کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری، در جلسه ای که به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با حضور مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، صنعت، معدن و تجارت و روسای سازمان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف استان زنجان برگزار شد، گفت: این جلسه جهت هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با موضوع، با هدف بازنگری در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و رفع ایرادات کار و موانعی که باعث کندی کار در استان بوده، تشکیل شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده توسط مدیر امور اجتماعی این اداره کل، در نقاط شهری فروشگاه‌ها تجهیز شده‌اند و در حال حاضر تاکید بر دهستان‌های غیر فعال است که امکان نصب دستگاه و فعالسازی psp در آن مناطق وجود ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد فروشگاه‌های فعال استان در اسفند ۱۴۰۱ را ۴۸۲ مورد عنوان کرد و افزود: پس از اجرای رسمی طرح ، تعداد پایانه‌های فروش استان در حال حاضر به یک هزار و ۱۰۰ پایانه افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، از ۳۴۲ هزار و ۶۷۵ یارانه‌بگیر(خانوار) دهک ۱ تا ۹ در استان، بیش از ۱۵ هزار تراکنش صورت گرفته است.

کد خبر: 61791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =