امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با اداره بهزیستی بهمئی

تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با اداره بهزیستی شهرستان بهمئی با هدف توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی جامعه هدف بهزیستی امضا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، بر اساس تفاهمنامه فی‌مابین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهمئی با اداره بهزیستی این شهرستان، دوره‌های توانمندسازی برای ۳۱ نفر از زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود.

هادی منصوری، رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان بهمئی در این‌باره گفت: این تفاهم‌نامه همکاری با حضور فرشاد جاویدی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی به همراه کارشناسان دو دستگاه در محل اداره بهزیستی امضاء شد.

منصوری در مورد نحوه همکاری این دو نهاد گفت: هدف از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی جامعه هدف بهزیستی معلولین، معتادین بهبود یافته، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌هایشان، فرزندان تحت سرپرستی و افراد در معرض آسیب و آسیب‌های اجتماعی و ... است.

وی در ادامه گفت: ۳۱ نفر از مددجویان گروه هدف زنان سرپرست خانوار و خانواده‌هایشان جهت شرکت و گذراندن در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت شامل، پرورش مرغ بومی، ،خیاطی لباس‌های سنتی به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند تا بتوانند از طریق برگزاری آزمون موفق به اخذ مدرک مهارت فنی و حرفه‌ای شوند.

رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان بهمئی افزود: با توجه به تعهدات مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، برنامه‌ریزی جهت ارزشیابی و برگزاری آزمون مهارت‌آموختگان و صدور گواهی‌نامه صلاحیت شغلی و موفقیت در آزمون‌های کتبی و عملی مطابق با قوانین و مقررات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور انجام خواهد شد.

فرشاد جاویدی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی نیز افزود: از همکاری و همیاری اداره فنی و حرفه‌ای در بحث تفاهم‌نامه با این اداره تشکر و برای همکاری هر چه بهتر در جهت تحقق اهداف تفاهم‌نامه توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی اعلام آمادگی می‌کنم.

وی خواستار برگزاری نشست‌های مشترک آموزشی و جلسات فصلی با حضور روسای دو دستگاه اجرایی و کارشناسان به منظور ارائه گزارش از نظارت و ارزیابی میزان پیشرفت و رفع موانع اجرای تفاهم‌نامه شد.

شهرستان بهمئی از شهرستان‌های ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد است. این شهرستان در قسمت غرب و جنوب غرب استان کهگیلویه و بویراحمد و در ۴۰ کیلومتری شهرستان بهبهان قرار دارد.

کد خبر: 61169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =