خانوارها براساس اعتبار یارانه از تخفیفات بهره‌مند شوند

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه‌ها بر روی سبد کالایی و غذایی متمرکز می‌شود و بر اساس اعتبار یارانه، خانوارهای تحت پوشش می‌توانند از تخفیفات بهره‌مند شوند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عسگریان در نشست هم‌اندیشی با استانداران سراسر کشور با ارائه گزارشی به بیان ظرفیت‌ها و چشم‌انداز پیش‌روی شبکه ملی اعتبار پرداخت.

او با بیان اینکه کالابرگ الکترونیکی یکی از پروژه‌های شبکه ملی اعتبار است، افزود: اساس کالابرگ تمرکز بر خانوارها بوده و کدملی محور است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: اجرای شبکه ملی اعتبار را می‌توان نقطه عطفی در ارائه خدمات حمایتی دولت عنوان کرد.

عسگریان ادامه داد: معرفی طرح برای استانداران به‌عنوان رؤسای ستاد استانی کالابرگ الکترونیکی، ایجاد هماهنگی برای فرمانداران و بخشداران برای نظارت بر گسترش طرح، رسانه‌ای‌کردن در سطح تقسیمات کشوری و دعوت از مردم برای مشارکت در طرح از تکالیف وزارت کشور در اجرای این طرح است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در حال حاضر طرح افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌های اعتباری برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در حال اجراست و خانوارهای مشمول، یک ماه زودتر می‌توانند مبلغ یارانه را از طریق خرید در طرح کالابرگ الکترونیک خرج کنند.

کد خبر: 61108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =