هلدینگ سیمان تامین با سازمان پدافند غیرعامل تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد

جلسه بررسی چالش‌های صنعت سیمان با حضور هلدینگ‌های سیمانی کشور در سازمان پدافند غیرعامل برگزارشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شستا، در این دیدار که به میزبانی سردار جلالی، امیر ملک و چند تن از معاونین و مدیران سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد، مدیران عامل هلدینگ‌های سیمانی عمده کشور اعم از سیدکو، غدیر، سیتا، فارس و خوزستان و رئیس و دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان کشور و جمعی از مدیران هلدینگ‌های سیمان و دبیر انجمن گزارشی پیرامون چالش‌های صنعت سیمان ارائه کردند.

در این دیدار مدیران صنعت سیمان کشور با اشاره به اهمیت تأمین پایدار منابع آب، برق و گاز در تداوم تولید به تشریح اقدامات موثر در مدیریت مصرف پرداخته و از ارائه پیشنهادات برای رفع موانع تولید استقبال کردند.

در این دیدار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل به بررسی چالش‌های این صنعت از منظر پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: مطالعه پیرامون احداث نیروگاه‌های هسته‌ای کوچک برای تأمین پایدار برق مورد نیاز صنعت سیمان از موضوعاتی است که مورد حمایت سازمان پدافند غیرعامل نیز خواهد بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: ارتقای بهره‌وری و اهتمام به تولید سیمان آمیخته با مقاومت بالا می‌تواند در مواجهه با چالش‌های صنعت سیمان راهگشا باشد.

در حاشیه این دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تفاهم‌نامه همکاری با محوریت پیاده‌سازی اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل در شرکت‌های تابعه سیمان تأمین، تدوین اسناد (راهبردی، عملیاتی و تخصصی) پدافند غیرعامل مرتبط با صنعت سیمان و برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل برای کارکنان امضا کردند.

کد خبر: 61103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =