برنامه‌ریزی افزایش حمایت‌های دولت در قالب طرح کالابرگ الکترونیک

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اجرای طرح کالابرگ در گستره ملی با هدف حمایت از سبد غذایی خانوارها و کنترل بازار دنبال می‌شود، گفت: اجرای پروژه‌های شبکه ملی اعتبار به تحقق عدالت اجتماعی، مهار تورم و کنترل بازار کمک می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی امروز ۲۲ اردیبهشت در نشست با استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور با بیان این‌که شبکه ملی اعتبار با هدف‌گذاری عدالت اجتماعی پیش می‌رود، بیان کرد: همراهی استانداران در کشور و بسیج ظرفیت‌های استان به تسریع در اجرای فراگیر این طرح کمک می‌کند.

او افزود: از سال گذشته و با تکمیل سامانه شبکه ملّی اعتبار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک آغاز و در اسفندماه ۱۴۰۱ نیز در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

مرتضوی گفت: به دنبال تأکیدات ریاست جمهوری و به منظور تأمین سبد تغذیه خانوارهای کم‌درآمد، تأمین منابع مالی افزایش ٢٠ درصدی اعتبار یارانه کالابرگ در دستور کار دولت قرار گرفت.

وزیر کار با تاکید بر اینکه دولت در ادامه برای کل خانوارهای دهک‌های اول تا سوم این افزایش را اعمال می‌کند، بر اطلاع‌رسانی متمرکز و گسترده به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برای برخورداری از این طرح و افزایش اعتبار یارانه تأکید کرد و افزود: اجرای اثربخش این طرح نیازمند همراهی و هماهنگی گسترده در تمامی استان‌های کشور است.

کد خبر: 61064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =