بازدید هیاتی از بزرگترین شرکت دارویی نارکوتیک روسیه از تماد

هیاتی از بزرگترین شرکت دارویی نارکوتیک کشور روسیه از شرکت تماد بازدید کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد)، این هیات روسی با ابراز خرسندی از فناوری تولید داروهای نارکوتیک و غیر نارکوتیک در شرکت تماد، آمادگی شرکت‌شان را برای هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف دارویی اعلام کردند.

این شرکت که بزرگترین تولیدکننده محصولات نارکوتیک کشور روسیه است، دارای چهار سایت تولیدی است و با هدف تامین مواد موثره دارویی مورد نیاز و گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه تحقیق و توسعه خود، از شرکت تماد بازدید داشته است.

یحیی میرزائی، مدیر عامل شرکت تماد در حاشیه این بازدید توانمندی‌های علمی، فنی و تولیدی شرکت را معرفی کرده و با توجه به نیازهای شرکت روسی، بر صادرات مواد موثره دارویی (API) و همکاری‌های مشترک در حوزه تحقیق و توسعه (R&D)، به‌عنوان اهم موارد قابل همکاری تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت تماد نزدیکی جغرافیایی دو کشور ایران و روسیه را یک مزیت رقابتی نسبت به سایر کشورها؛ از جمله چین و هند دانست و افزود: این مزیت می‌تواند کاهش معناداری را در هزینه‌های حمل و نقل داشته باشد.

وی همچنین در خصوص کیفیت محصولات تماد که با آخرین فارماکوپه‌های جهانی تولید می‌شود، به عنوان مزیتی دیگر رقابتی اشاره کرد.

کد خبر: 60802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =