تفاهم‌نامه چهار جانبه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کانون انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی استان منعقد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، در راستای فراهم کردن زمینه‌های بهره‌مندی از استادکاران و کارگران صنعت ساختمان از آموزش مهارت‌های حرفه‌ای و ایمنی، تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری مشترک بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کانون انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی استان منعقد شد.

این تفاهم نامه دارای ۱۱ ماده و ۳۲ بند بوده که با توافق طرفین به امضا رسید و اهدافی همچون توسعه مهارت‌ها و نظام‌مند کردن استفاده از استادکاران و کارگران آموزش دیده در صنعت ساختمان مازندران، بررسی و ارتقای سطح مهارت استادکاران و کارگران صنعت ساختمان استان، ارتقای سطح مهارت ایمنی مورد نیاز اعضای سازمان و انجمن کارگران، تعیین سطح علمی و مهارتی کارگران و استادکاران صنعت ساختمان عضو انجمن، ارتقاء آموزش مهارت مورد نیاز کارگران و استادکاران انجمن، اجرای دوره های آموزشی ایمنی بهداشت برای اعضای انجمن و... را دنبال می‌کند.

از جمله تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در این تفاهم‌نامه، ارائه آموزش‌های مهارتی درجه دو و یک صنعت ساختمان برای اعضای انجمن در مکان‌های انجمن، اخذ آزمون از آموزش‌دیدگان و صدور گواهینامه مهارت برای قبول شدگان و نظارت بر اجرای آموزش‌های مهارتی مورد تقاضا است. همچنین بیمه حوادث کلیه کارگران و استادکاران معرفی شده در حین آموزش، در اختیار قرار دادن مکان برگزاری کلاس تئوری به انجمن با عقد قرارداد در صورت نیاز انجمن، بر اساس قوانین و مقررات مربوطه از دیگر تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران است.

کد خبر: 60456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =