امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌های کل تعاون و محیط زیست سیستان و بلوچستان

اداره‌های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محیط زیست سیستان و بلوچستان، با امضای تفاهم‌نامه‌ای، فصل مشترک همکاری‌ها را با موضوع "راه‌اندازی خانه محیط زیست" آغاز کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در امضای این تفاهم‌نامه گفت: حفاظت از محیط‌زیست نیازمند نهادینه کردن فرهنگ زیست‌محیطی است و باید با استفاده از ظرفیت‌های محلی برای توسعه محیط زیست تلاش کرد.

حامد آرامش افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صف و ستاد همواره حامی محیط زیست است و برگزاری جشنواره سالانه " انتخاب کارفرمای سلامت محور" نشان از این رویکرد دارد.

وی بیان کرد: این آمادگی وجود دارد تا در چهارچوب این تفاهم‌نامه، از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای اطلاع‌رسانی و تبیین موضوعات زیست‌محیطی در جامعه کار و تولید استان استفاده شود.

مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان هم گفت: خانه محیط زیست یک نهاد اجتماع‌محور محلی است که در آن مجموعه‌ای از کارگزاران و ذینفعان دولتی و غیر دولتی محیط زیست برای حفاظت و بهسازی آن، با محوریت ارتقای فرهنگ محیط زیست استان، شهر و روستای خود تدابیر مناسب و اثربخش را ایجاد و اجرا می‌کنند.

داود میرشکار با بیان اینکه طرح ایجاد "خانه محیط زیست" یکی از سیاست‌های سازمان محیط زیست بوده که در سطح ملی در حال پیگیری است، افزود: حق نسل آینده است که در این سرزمین به رشد و بالندگی برسد و همانگونه که ما زندگی حال را از گذشتگان به امانت گرفته‌ایم برای حفظ و انتقال آن به آینده باید تلاش کنیم.

کد خبر: 60317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =