به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابطعمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز، این همایش با حضور معاون منابع بیمهای اداره کل، اعضا سازمان و برونسازمانی و دبیران هیاتهای بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات در محل سالن کنفرانس شعبه هشتگرد برگزار شد.
هدف از این همایش همافزائی، افزایش کارایی و ایجاد مهارتهای شغلی و دانش اداری، حقوقی و تخصصی بود که ضمن تبادل نظر و گفتگوهای سه جانبه راهکارهای عملی و موثر در تسریع وصول حق بیمه و همچنین بهبود کارکرد هیاتهای تشخیص مطالبات مطرح و به سوالات پاسخ داده شد.
بیگلو، معاون منابع بیمهای در کارگاه آموزشی و هماندیشی هیات های بدوی تشخیص مطالبات با تاکید بر اینکه سازمان تامیناجتماعی متعلق به مردم و منابع آن حق الناس است در ادامه بیان کرد: هیاتهای بدوی تشخیص مطالبات دارای مسئولیت خطیر و رسالت سنگین هستند و در کنار تعهد و تعصب به سازمان، صیانت از حقوق طرفین پرونده ها را نباید فراموش کنند.
وی با تاکید بر تسریع در رسیدگی به پروندههای مطالباتی گفت: مهمترین رسالت هیاتهای تشخیص مطالبات همانا بی طرفی، اعتماد سازی و داوری عادلانه جهت رسیدگی به اعتراض کارفرمایان است لذا مهمترین مسئلهای که در این رسیدگی مورد توجه قرار میگیرد تطبیق قوانین و مقررات حاکم بر شکلدهی بدهی و اعتراض انجام شده است و حقوق هیچ یک از شرکای اجتماعی به هنگام رسیدگی بر دیگری ارجحیت ندارد و مبنای داوری فقط اعمال قوانین و مقررات و رعایت حق و انصاف است.
همچنین در این همایش میرامیری، رئیس اداره وصول حق بیمه اداره کل، اعتمادسازی عمومی به سازمان را از اصول مهم یاد کرد و افزود: کارفرمایان و بیمهشدگان از شرکای سازمان هستند و هدف ما تقویت جذب و اعتمادسازی است و باید با ارائه خدمات نوین و حمایتی خوب اعتماد مردم به سازمان را ارتقاء بخشیم.
نظر شما