برای بازگرداندن اعتبار محصول ایرانی نزد مشتریان تلاش می‌کنیم

محصولات پارس به ویژه تلویزیون‌های سیاه سفید آن جزیی از خاطرات ایرانیان است اما سال‌هاست که این نام به خاطرات پیوسته اما علی‌اصغر موثق، مدیر بخش خدمات پس از فروش این شرکت می‌گوید در آینده نزدیک اعتبار از دست رفته دوباره احیا خواهد شد، در ادامه مصاحبه با او را بخوانید.

از ایرانی‌ها که تا قبل از دهه ۷۰ به دنیا آمده باشند تلویزیون پارس در گوشه‌ای از خاطرات آنها جا دارد، تلویزیون‌های سیاه سفیدهایی که حداقل در خانه پدر بزرگ و مادر بزرگ ها بود، چه شد که آن شرکت افول کرد؟

تاریخچه شرکت پارس تاریخچه شکوهمندی است که وارد شصت و دومین سال خود شده است و به عنوان قدیمی‌ترین تولید کننده تلویزیون در خاورمیانه ولی با توجه به شرایط حال کشور و تحریم‌ها و مجموع شرایط کشور تلاش میکنم در تلویزیون‌های های‌اند سهم خوبی در بازار داشته باشیم و با رویکردی که در گروه مالی شستا وجود دارد امیدواریم به این هدف برسیم.

به نظر میرسد یکی از مواردی که حلقه مفقوده در محبوبیت محصولات ایرانی است خدمات پس از فروش است، در این مورد چه کاری انجام داده‌اید؟

در خدمات پس از فروش در دو سال گذشته خدمات شایگانی به مشتریانمان ارایه کرده‌ایم و امیدوارم که با بازخوردی که از مشتریامان میگیریم خدمات پس از خروش به عنوان یکی از نقاط قوت تلویزیون و محصولات پارس تبدیل شود.خودمان نمی‌خواهیم از خودملن تعریف کنیم اما امیدوارم مشتریان بر این گفته‌های من صحه بگذارند. البته در دو سه سال گذشته کارهای زیادی لنجام داده‌ایمو خدماتی که ارائه کرده‌ایم در حد شرکت‌های پیشرو بوده است.

مزیت رقابتی محصولات به ویژه تلویزیون‌های پارس نسبت به رقبایی مانند سامسونگ و ال‌جی چیست؟

به هر حال وقتی صحبت از تلویزیون می‌شود نمی‌توان سامسونگ و ال‌جی را نادیده بگیریم و هیچ شرکتی نمی‌تواند چنین ادعایی کند که می‌خواهیم از این دو شرکت جلو بزند و حتی سونی هم نمی‌توان چنین ادعایی را مطرح کند و این شعار را داشته باشد. هدف ما این است که سهام از بازار را بالا ببریم و کیفیت محصولات را بیشتر بکنیم و اعتماد از دست رفته به محصولات ایرانی را بدست بیاوریم برنده‌ایم و درصدی از خلعی که شرایط حال حاضر کشور ایجاد کرده و باعث حذف سامسونگ، ال‌جی، توشیبا، پاناسونیک و دیگر رقبا شده است را پر کنیم، موفقیت را کسب کرده‌ایم‌.

آمارها در مورد استقبال مشتریان از محصولات پارس چه میگویند؟

ما با توجه به تلویزیون‌های های‌اندی که تولید می‌کنیم با توجه به شرایطی که شرکت در حال حاضر دارد خوشبختانه می‌توانم عرض کنم باتوجه به تولد انبوهی که داشته‌ایم در سال گذشته، در حال حاضر محصولی برای ارایه نداریم و تولیدات جدید ما اوایل خرداد ماه در خط خواهد بود و می‌توانیم در خدمت مشتریان باشیم و به خاطر خوشنامی پارس و سابقه‌ای که شرکت پارس دارد نیاز به تبلیغ نداریم و فکر میکنم همین کفایت میکند که بتواند سهک شایسته‌ای در بازار داشته باشد.

یکی از اهداف نمایشگاه اکسپو تهران این است که بتوانید مشتریان خارجی را جذب برندهای ایرانی شوند، در این حوزه چه نتایجی بدست‌آورده‌اید؟

_ کشورهایی مثل عراق که سامسونگ و ال‌جی سوله دارند و حتی شرکت‌های چینی سوله دارند و تولید می‌کنند رقابت سخت است، بنابراین در حال حاضر بازار هدف ما کشورهای شرقی و آسیایی است و بعضی کشورها مثل افغانستان، سوریه، ازبکستان، قرقیزستان و پاکستان و به طور کلی کشورهایی که می‌توانیم در آنجا سهم داشته باشیم فکر میکنیم ولی اولویت و هدف اولیه مدیریت شرکت پارس حضور شایسته در بازار داخلی و کسب دوباره اعتماد و نمره قبولی از هموطنان عزیزمان و در مرحله بعد صادرات به کشورهایی است که گفتم.

کد خبر: 59931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =