تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

آیین تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در این مراسم که در محل اداره کل بنادر و دریانوردی برگزار شد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیران و مسئولان شهرستان حضور داشتند.

اصغر رشنودی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حامی کارگر و یاور کارفرما است و به اهتمام مجموعه کارکنان این اداره کل، در صیانت و حفظ نیروی کار موجود و تلاش در راستای بهبود خدمات و معیشت کارگران تلاش می‌کند.

رشنودی هم‌افزایی در محیط بدون حاشیه و کار جهادی جهت انقلاب اشتغال‌زایی را به عنوان یک هدف مهم دانست و در این باره گفت: استفاده از ظرفیت بنادر و احصا مشاغل می‌تواند گامی مهم و تاثیرگذار در اشتغالزایی و کاهش آمار بیکاری در این مناطق باشد.

وی از مجموعه اداره بنادر و دریانوردی در راستای توجه به کارگران و تلاش در راستای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و توجه به ارایه خدمات بهتر به آنان، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با تلاش مجموعه مدیریتی اداره بنادر و دریانوردی، در سال ۱۴۰۲ نسبت به سنوات گذشته شرایط کارگران بهبود یابد.

در حاشیه این مراسم، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ماهشهر و سربندر و پروژه‌های فعال بازدید و با کارکنان آنها گفت‌وگو کرد.

کد خبر: 59915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =