برتری نارنجی‌پوشان در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر

تیم والیبال سایپا موفق شد حساس‌ترین دیدار لیگ برتر والیبال زنان را به سود خود تمام کند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان، گرامیداشت شهید سردار قاسم سلیمانی، عصر دیروز با برگزاری دو مسابقه مهم پیگیری شد. 

در این دو دیدار که در چارچوب مرحله نهایی و دور برگشت این مرحله برگزار ‌شد از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن فدراسیون والیبال، دو مدعی اصلی عنوان قهرمانی این مسابقات یعنی تیم‌های سایپا و پیکان به مصاف هم رفتند. 

این مسابقه که جدالی بین شاگردان مریم هاشمی و میترا شعبانیان بود، در نهایت با برتری نارنجی‌پوشان سایپا با حساب ۳ بر یک به پایان رسید. 

تیم زنان سایپا در ست نخست این مسابقه، تیم برتر میدان بود و توانست با نمایشی بهتر و کم‌اشتباه‌تر نسبت به حریف خود پیروزی را از آن خود کند. سایپایی‌ها در این ست ۲۵ بر ۱۷ به برتری رسیدند. 

ست دوم اما ست برتری پیکانی‌ها بود، میترا شعبانیان با انجام دو تعویض در تیمش‌ تلاش کرد وضعیت تاکتیکی تیم را بهتر کند. پیکان در این ست در دریافت‌های اول و رساندن توپ به سرعتی‌زن‌های تیمش بهتر عمل کرد و همین نکته موجب شد تیم پیکان در پایان این ست با حساب ۲۵ بر ۲۳ برنده شده و بازی به تساوی یک بر یک برسد. 

تیم سایپا که از شکست در دومین ست مقابل پیکان عصبانی بود، در ست سوم برای پیروزی به میدان آمد و با به رخ کشیدن بهتر بودن وضعیت تیمش از نظر نفرات، توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ حریف خود را در هم بکوبد. در ادامه ست چهارم نیز با برتری تمام و کمال سایپا همراه شد تا در نهایت سایپایی‌ها ۳ بر یک این بازی را به سود خود تمام کنند. 

در دیگر دیدار امروز نیز تیم ذوب آهن تهران ساعت ۱۴ به مصاف شهرداری قزوین رفته بود که این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان فریبا صادقی، یعنی سبزپوشان ذوب آهن به پایان برسد. 

ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر: 5987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =