استقرار پایگاه‌های زکات فطریه همزمان با عید فطر

رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در قالب اجرای پویش «عید همدلی» خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محسن صیاد افزود: پایگاه‌های زکات فطریه در مساجد، مصلاها و مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در سراسر کشور مستقر هستند.

رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به جمع‌آوری زکات فطره به ارزش تقریبی ۳۸ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در سال گذشته، ادامه داد: با توجه به حسن اعتماد مردم به بهزیستی به ویژه موسسات غیرانتفاعی و خیریه تحت نظارت، مبلغ خوبی در قالب زکات فطره و کفاره از سوی مردم روزه‌دار ایران اسلامی به حساب‌های اعلامی بهزیستی و موسسات خیریه واریز شد.

وی یادآور شد: هموطنان می‌توانند برای پرداخت الکترونیک فطریه به درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir مراجعه یا با کد دستوری #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ برای فطریه عام و همچنین از طریق نرم‌افزارهای موبایلی آپ، سکه، بی‌باد، پاس، همراه کارت، ستاره یک، تاپ و ۷۲۴ اقدام کنند.

کد خبر: 59115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =