بازدید استاندار فارس از پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی تأمین‌اجتماعی

استاندار فارس با هیأت همراه از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی تأمین‌اجتماعی فارس بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در بازدید از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی تامین‌اجتماعی استان فارس که به همراه جمعی از مسئولان ارشد استان و کلانشهر شیراز انجام شد، گفت: ظرفیت‌های درمانی استان فارس دارای ابعاد ملی و بین‌المللی است و توسعه زیرساخت‌های درمانی در بخش‌های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همزمانی بهار قرآن و طبیعت را سرآغازی نو برای خدمت رسانی به جامعه برشمرد و افزود: کلانشهر شیراز یکی از قطب‌های اصلی درمانی در کشور است و بیمارستان شهید بهشتی تامین‌اجتماعی که عهده دار درمان مستقیم بیمه شدگان سازمان است، نمی‌تواند پاسخگوی خیل عظیم مراجعه کنندگان باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: خیل عظیمی از بیمه شدگان سازمان تامین‌اجتماعی برای مراجعه به بیمارستان شهید بهشتی با مشکلات و محدودیت‌هایی روبرو هستند؛ بنابراین عملیات ساخت بیمارستان دوم تامین‌اجتماعی در کلانشهر شیراز با هدف ارایه و تقویت خدمات درمان مستقیم در دستور کار قرار گرفت.

او در ادامه با تقدیر از تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته، ادامه داد: خوشبختانه عملیات احداث فاز اول این بیمارستان با زیربنای ۷۰ هزار مترمربع به پایان رسیده و این پروژه گنجایش ۷۰۰ تخت بیمارستانی را دارا است.

استاندار فارس اشاره کرد: سازمان تامین اجتماعی همواره نسبت به فرآیند درمان و سرانه سلامت جامعه دغدغه‌مند بوده و به دنبال یافتن راهکارهایی برای بهبود خدمت رسانی است.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنانش از رایزنی با مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به منظور تجهیز این بیمارستان به تمامی امکانات درمانی خبر داد و افزود: این پروژه کلان بیمارستانی باید بتواند تمامی نیازهای بیماران سازمان تامین‌اجتماعی را تامین کند و نیازی به ارجاع بیماران به سایر مراکز درمانی نباشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس در بخش دیگری از سخنانش خواستار تعامل همه دستگاه‌ها برای پیشبرد این پروژه کلان شد و گفت: در بازدید امروز مشکلاتی که این پروژه با شهرداری شیراز داشت، در دستور کار بررسی قرار گرفت و امیدواریم در آینده نزدیک عملیات احداث فاز دوم این پروژه آغاز شود.

کد خبر: 59008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =