توجه ویژه به رویکرد نخبگانی در حل مسائل کارگران

محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر توجه ویژه به رویکرد نخبگانی در حل مسائل جامعه کارگری تأکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چکشیان در این‌باره گفت: رویکرد امسال در برگزاری هفته کارگر مشارکت گسترده، پررنگ‌تر کردن نقش تشکل‌های کارگری وبهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزشمند نمایندگان جامعه کارگری است.

او با اشاره به اهمیت هفته کارگر در تبیین نقش و جایگاه ارزشمند کارگران در رشد تولید ‌و بهبود شاخص‌های اقتصادی، افزود: باید برای ارتقای منزلت کار و کارگر در جامعه بسیار تلاش شود تا منزلت کار به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه اقتصادی کشور بهبود یابد و این مهم با الگوسازی از کارگران نمونه و نخبه امکان‌پذیر است.

چکشیان بیان کرد: در هفته کارگر سال‌جاری برنامه‌های متنوعی برای گفت‌وگو و تبادل‌نظر با تشکل‌های مختلف کارگری تدارک دیده شده است.

رئیس شورای اجرایی هفته کارگر، رویکرد غالب دیگر در برگزاری هفته کارگر امسال را توجه به رویکرد نخبگانی در حل مسائل و چالش‌های جامعه کارگری و رفع دغدغه‌های این قشر عنوان کرد و گفت: در همین راستا نشست‌های علمی، تخصصی در حال برنامه‌ریزی است.

معاون وزیر کار با اشاره به نام‌گذاری هر روز هفته کارگر ادامه داد: تلاش می‌شود در این راستا نشست‌های علمی، تخصصی در جهت تعالی جامعه کار و تولید برگزار شود.

کد خبر: 58956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =