گام بلند پتروشیمی شیمی بافت برای تبدیل وضعیت ایثارگران

همزمان با دهه فجر تعداد ۳۹ نفر از کارکنان ایثارگر پتروشیمی شیمی بافت در مرحله اول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران، توسط مدیریت منابع انسانی در حال تبدیل وضعیت از پیمانی و قراردادی به دائمی قرار گرفتند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، در راستای ارج نهادن به مقام والای جامعه ایثارگران و با حمایت‌های همه جانبه سرپرست و اعضای هیات مدیره شرکت درباره انجام طرح تغییر وضعیت ایثارگران معزز، با توجه به مصوبه و دستورالعمل ابلاغی از هلدینگ‌های بالادستی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

پس از اخذ مدارک متقاضیان براساس روش اجرایی مربوطه و سپس بررسی مدارک توسط کمیته اجرایی طرح ایثارگری تعداد ۳۹ پرونده در مرحله اول طرح به‌صورت کامل تأیید و پس از موافقت اعضای هیات مدیره مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران جهت انجام امورات اداری به واحد منابع انسانی شرکت ابلاغ شد.

مدیریت منابع انسانی پتروشیمی شیمی بافت که یکی از واحدهای پیشرو در زمینه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران است، همچنان با رویکرد اصلی خود که حفظ جایگاه و ارائه خدمات به جامعه ایثارگر و خانواده‌های آنهاست، با تعهد و اهتمام حداکثری پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم جهت اجرای این طرح به‌صورت کامل را در دستور کار خود دارد.

کد خبر: 57795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =