پیروزی سنگ‌آهن در آغاز روز سوم

در آغاز سومین روز رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان تیم سنگ آهن بافق موفق شد از سد سدیم کربنات فیروز آباد عبور کند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان صبح امروز (سه شنبه) در تالار هندبال فدراسیون هندبال با برگزاری یک مسابقه وارد سومین روز خود شد. در این روز از مسابقات از ساعت 10 و 30 صبح ، تیم سنگ آهن بافق به مصاف تیم سدیم کربنات فیروز آباد رفت. 

در این مسابقه تیم سنگ آهن بافق که در بازی نخست مرحله دوم رقابت های لیگ برتر مقابل تیم سپاهان اصفهان تن به شکست داده بود، در تلاش بود که حریف خود را شکست داده و باخت دو روز قبل خود را جبران کند. شاگردان ناهید غارسی از ابتدای این مسابقه برتری خود را به حریف دیکته کردند و در نهایت موفق شدند با حساب 28 بر 23 حریف خود را شکست دهند. 

در آن طرف میدان شاگردان سارا مرادی که به نوعی جوان ترین تیم این دوره از مسابقات هم به شمار می‌روند، تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند مقابل تیم با تجربه و سخت کوش سنگ آهن مقاومت کنند و از پیش بازنده نباشند، اما در نهایت با وجود اینکه تا دقایق آخر حملاتی روی دروازه حریف خود داشتند، بازی را واگذار کردند تا بعد از شکست مقابل تاسیسات دریایی دومین باخت خود را در مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال متحمل شوند. 

در دیگر بازی این روز از این رقابت‌ها و در همین گروه از ساعت 13 و 30 دو تیم سپاهان و تاسیسات دریایی مقابل هم به میدان خواهند رفت. این بازی بسیار با اهمیت و حساس است زیرا هر دو تیم برای ایستادن در صدر جدول در اندیشه پیروزی هستند.

کد خبر: 5657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =