بازدید مدیر عامل تاصیکو از نمایشگاه سمپوزیوم فولاد

مدیر عامل تاصیکو از نمایشگاه  بیست چهارمین  سمپوزیوم فولاد بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از تاصیکو، امیرحسین نادری و جمعی از مدیران تاصیکو از نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۱ که در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های جزیره کیش برگزار شد، بازدید کرد.

عضو هیات مدیره تاصیکو ضمن ابراز خرسندی از حضور همه فولاد سازان کشور و سایر بازیگران این صنعت مثل پژوهشگران، سرمایه گذاران، شرکت‌های دانش بنیان، سیاست گزاران و… بر ارتباط نزدیک تر صنعت و دانشگاه تاکید و وضعیت فعلی تولید را در کشور مطلوب و روبه رشد ارزیابی کرد.

نادری با اشاره به وضعیت اقتصاد دنیا، استفاده از روش‌های دانش بنیان و تغییر سیاست‌های دولت در صنعت فولاد را راهکار پایین آوردن قیمت تمام شده دانست.

مدیر عامل شرکت صدر تامین فلسفه وجودی شرکت‌های سرمایه‌گذاری مثل تاصیکو را کامل کردن زنجیره ارزش افزوده در کشور دانست و بر ارتباط مستمر پژوهشگران و دانشگاهیان با اهالی صنعت باهدف افزایش بهروری و تولید تاکید کرد.

بیست و چهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ ابان ماه ۱۴۰۱ تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد.

هدف از برگزاری سالانه سمپوزیوم‌های فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران که عموما با حمایت شرکت های فولادی و دانشگاه های کشور برگزار می‌گردد، ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندر کاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققین در جهت تبادل نظر به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره و آشنائی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور است.

سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ با موضوع «چالش ها و راهکارهای صنعت فولاد در دوران پسا کرونا» برگزار شد. در کنار بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد، نمایشگاه بین‌المللی فولاد نیز برگزار می شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی در زمینه های مختلف نرم افزار و سخت افزار مورد استفاده در صنعت فولاد و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی سمپوزیوم فولاد عرضه می‌شود.

کد خبر: 55259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =