بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از شرکت لعابیران

توسعه صادرات و تولید محصولات دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت لعابیران؛ امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، سعید عبودی رئیس هیئت مدیره تاصیکو و محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌های صدرتامین روز چهارشنبه مورخ ۳۰ شهریورماه با همراهی چند تن از مدیران هلدینگ، مدیرعامل، هیئت مدیره و سایر مدیران شرکت لعابیران بازدید بعمل آوردند.

در ابتدای این بازدید نادر رضایی منش مدیر عامل شرکت ضمن معرفی کلیه بخش ها به تشریح عملکرد این شرکت طی یک سال اخیر پرداخت و از چگونگی روند پیشرفت محصولات در دست تولید و تحقق صادرات سخن گفت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در حاشیه این بازدید ضمن خداقوت به تمامی پرسنل این مجموعه گفت : توسعه صادرات و فعالیت‌های دانش بنیان در این شرکت باید دنبال شود.

وی افزود: این شرکت، امکان تولید محصول براساس دانش را دارد و محصولات دانش بنیان خوبی تولید کرده که ارزش افزوده بالایی دارد.

نادری مجددا با بیان این نکته که این شرکت با توجه به نیروهای انسانی خلاق، قابلیت معرفی و تولید محصول دانش بنیان زیادی دارد، خاطرنشان کرد: لعابیران می‌تواند جای خالی بسیاری از محصولات مورد نیاز کشورهای مجاور را پر کند که البته در این باره هدفگذاری انجام شده و بنا شده سالی دو محصول جدید تولید و به بازار مصرف معرفی شوند.

سعید عبودی، رئیس هیئت مدیره صدر تامین نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: سرمایه انسانی خوبی در شرکت لعابیران وجود دارد که با هم افزایی شرکت دانش بنیان صدر فردا، موجبات معرفی محصولات جدید با ارزش افزوده وصادرات بیشتر فراهم می‌شود. همچنین در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تامین نیازمندیهای مواد اولیه کشور در این شرکت دنبال می‌شود.

شایان ذکر است شرکت لعابیران در سال ۱۳۶۰ تاسیس و بزرگ ترین تولید کننده لعاب و اولین صادر کننده لعاب در کشور است که با نماد شلعاب در بورس اوراق بهاددار فعالیت دارد و ظرفیت عملی سالانه ۲۵/۰۰۰ هزار تن می باشد، تعداد پرسنل این شرکت ۱۴۵ نفر می باشد و توانایی تولید انواع فریت، لعاب، انگوب، پودر چاپ، رنگ متالیک، لوستر، وتروزا، شوگر، لعاب های پولیشی و گرانیلیای پولیشی را دارد.

کد خبر: 55150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =