رویکرد سازمان بهزیستی بر تعامل و ارتباط مردمی جهت کاهش مشکلات است

رئیس اداره پذیرش سازمان بهزیستی کشور گفت: رویکرد سازمان بهزیستی بر تعامل و ارتباط مردمی جهت کاهش این مشکلات است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، امیری در دیدار با فرماندار و امام‌جمعه الیگودرز که امروز صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به ۱۷۳ وظیفه‌ای که سازمان بهزیستی و مشکلاتی که جامعه هدف دارند، رویکرد سازمان بر تعامل و ارتباط مردمی جهت کاهش این مشکلات بوده و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

وی تصریح کرد: از جمله این اقدامات برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره در مساجد و مناطق محروم و حاشیه است و مدیران کل هر هفته دیدار و ملاقات مردمی برگزار می‌کنند، برگزاری میز خدمت و دیدارها باعث می‌شود مسائل و مشکلات جامعه هدف مطرح و با استفاده از ظرفیت و منابع مردمی یا دولتی شرایطی را مهیا کنیم که پاسخ‌گو مشکلات مددجویان باشیم.

حجت‌الاسلام سرلک امام‌جمعه شهرستان الیگودرز ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک ماه ربیع‌الاول نیز گفت: سازمان بهزیستی از برکات انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه الیگودرز افزود: جامعه هدف نیاز به حمایت و توجه و دستگیری دارند که سازمان بهزیستی به این قشر خدمات ارائه می‌کند که همه این خدمات در واقع خدمات نظام مقدس اسلامی به اقشار محروم و مستضعف است که توسط دستگاه‌های و نهادهای حمایتی خصوصاً بهزیستی انجام می‌شود و باید این خدمات به مردم اطلاع‌رسانی و بازخوانی شود.

خسروی فرماندار الیگودرز نیز در این دیدار گفت: از اسم بهزیستی این‌گونه استنباط می‌شود یعنی زیست را بهتر کنیم و جامعه هدف بهزیستی دهک‌های ضعیف هستند که نیاز به توجه و حمایت در زمینه‌های مختلف دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به منابع و ظرفیت‌های فراوان شهرستان الیگودرز جهت ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار و رفع فقر ولی متأسفانه به دلیل عدم استفاده از این ظرفیت اکثر مردم اقشار کم‌درآمد می‌باشند که تحت حمایت نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

فرماندار الیگودرز برای رفع مشکلات و مسائل جامعه هدف بهزیستی در سطح شهرستان با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی قول مساعد داد.

کد خبر: 55007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =